+420 725 475 980
Postup realizace
Postup realizace elektronického výběrového řízení (e-aukce)
Realizace elektronického výběrového řízení probíhá podle předem stanoveného postupu s přihlédnutím k individuálním požadavkům a potřebám zákazníka. Postup realizace výběrového řízení se drobně odlišuje podle toho, zda se klient účastní výběrového řízení společně s dalšími zákazníky v hromadné aukční alianci nebo aukce proběhne individuálně pouze pro něj samotného (blíže zde).
Postup realizace e-aukce v bodech
- Sepsání žádosti - smlouva o spolupráci při výběru dodavatele, ve které je definováno příslušné odběrné místo, výše spotřeby a technické parametry
- Kontrola podkladů, zařazení do aliance v případě klientů s menším a středně velkým odběrem.
- Příprava realizace elektronické aukce - zhotovení aukční místnosti, vytvoření pozvánky pro dodavatele a její autorizace
- Vlastní realizace aukce
- Vyhodnocení nabídek dodavatelů a určení vítěze
- Administrace smluv a jejich doručení zákazníkům